"10-сыныбына
Тақырыбы: Мектеп формасы
Мақсаттар:
* сыртқы көрініске саналы көзқарасты тәрбиелеу.
* танымдық қызығушылықты дамыту •
Міндеттер:
* оқушыларды мектеп формасы мен оқушылардың сыртқы көрінісі туралы мектеп жағдайымен таныстыру;
* белгілі бір өмірлік жағдайларға сәйкес әдемі және дұрыс киіну дағдыларын қалыптастыру;
* мінез-құлық мәдениетін және сыртқы көрініс мәдениетін дамыту
Әдістері: әңгімелесу
Мектепте мектеп формасы не үшін енгізіледі.
Адамда бәрі жақсы болуы керек:
адам да, киім де, жан да, ой да.
А. П. Чехов
Сынып жетекшісінің кіріспе сөзі. Біздің мектепте бірыңғай мектеп формасы енгізілді. Бұл процесс біз үшін өте ауыр өтеді, орта және жоғары буын оқушыларының ұжымы жаңа енгізулерді әрең қабылдап, мектеп формасы мен мектептің сыртқы түрі туралы қабылданған ережеге сәйкес киінуге қарсы.
Бүгін әңгіме барысында біз мектеп формасы не үшін қажет екенін, бұл жақсы немесе жаман екенін анықтауға тырысамыз.
Неге мектеп формасын енгізу туралы шешім қабылданды.
Мектеп формасы-мектепте болған кезде оқушылар үшін міндетті күнделікті киім нысаны.
Мектеп формасы неге енгізіледі?
Мектеп формасы
* Мектеп формасы-бұл мектеп деңгейінің көрсеткіші.
* Мектеп формасы оқушыға жанатын аула мен маңызды оқу орны арасындағы айырмашылықты сезінуге көмектеседі.
* Форма тәртіпті, ұйымшыл етеді •
* Киім мінез-құлық түрін анықтайды,жұмыс орнының эстетикасын жасайды •
* Мектеп формасы балалар арасында киімдегі жарыстардан құтылуға мүмкіндік береді.
* Ол шкафтың алдында жүргізілген уақытты үнемдейді: "бүгін мектепке не баруға болады?»
Әр елдегі мектеп формасы.
* Жапонияда мектеп формасы кенеттен жасөспірімдер сәніне айналды. Енді қыздар мектеп қабырғасынан тыс жапон қыздарының үйреншікті формасын еске түсіреді: "сэйлор-фуку", біздіңше-матроски, қара – көгілдір плисстелген мини-юбкалар, жоғары, тізеге дейін, гольфтар және олармен үйлесімді жеңіл былғары туфли. Ұлдар "гакуран" киеді: шалбар және жағасы бар қара пиджак.
* Америкада ата-анасының қамтамасыз етілген балаларына арналған беделді жекеменшік мектептердің оқушылары мектеп формасын киеді.
* Африкада оқушыларға шағын юбка тыйым салынады.
* Консервативті Англияның қазіргі шәкірттері әлі де олардың оқу орны тарихының бір бөлігі болып табылатын мектеп формасын жақсы көреді. Мысалы, ер балаларға арналған ескі ағылшын мектептерінің бірінде XVII ғасырдан бүгінгі күнге дейін оқушылар нысанды галстуктер мен кеудешелерді тағып жүрсе, айтпақшы, киім олардың корпоративтік тиістілігін атап өтетінін мақтан тұтады.
* Әрбір беделді мектеп немесе гимназия оқушылардың галстуктарында жазылған өз логотипі бар. Мәселен, жас британдықтарға арналған жейде мен галстуктер, блейзерлер мен қалпақтар. Ұзақ уақыт бойы оқушыларға арналған классикалық киім-кешек, аяқ киім, тіпті шұлық...
* Мектеп формасы бар ең үлкен еуропалық ел Ұлыбритания. Оның көптеген бұрынғы отарларында нысаны жойылмаған, мысалы, Үндістанда, Ирландияда, Австралияда, Сингапурда және Оңтүстік Африкада тәуелсіздік алғаннан кейін.
* Францияда бірыңғай мектеп формасы 1927-1968 жылдары болған • Польшада-1988 жылға дейін.
* Германияда бірыңғай мектеп формасы жоқ, бірақ оны енгізу туралы пікірталастар жүргізіледі. Кейбір мектептерде форма болып табылмайтын бірыңғай мектеп киімі енгізілген, өйткені оқушылар оны әзірлеуге қатыса алады.
• Бұл қызықты. Жапонияда GPS навигациясы спутниктік жүйесімен жабдықталған оқушыларға арналған күртешелер шығарылды. Ол ата-аналарға балалардың жеке компьютерлері арқылы орналасқан жерін қадағалауға мүмкіндік береді. Жүйе маңызды қосымша бар: Егер балаға біреу немесе бір нәрсе қауіп төндірсе, ол жай ғана түймені басу арқылы қауіпсіздік қызметіне дабыл сигналы жібере алады.
* АҚШ пен Канадада көптеген жекеменшік мектептерде мектеп формасы бар. Оның басты мақсаты-бір оқу орнының оқушыларын басқа питомниктерден айыратын Нышан және тану белгісі болып қызмет ету. Кейбір мектептерде киім кию (dress code) ережелері енгізілген болса да, мемлекеттік мектептерде бірыңғай форма жоқ. Тым ашық, төмен отыратын шалбар тыйым салынады.
* Кубада форма барлық мектеп және жоғары оқу орындарының оқушылары үшін міндетті •
* Австралияда балалар джинс және фуфайкадағы сабақтарға көп барады. Бірақ егер жас австралиялық мамандық таңдауын анықтаса, ол тек қатаң костюм киеді.
Мектеп және сәнді.
Мектеп формасы-бұл нашар емес: белгілі бір адамдар қауымдастығына тиесілілік белгісі ретінде.
Нысан-бір кәсіптегі адамдарды, сенімдерді, басқалардан айыратын тану белгісі, символиканың бір бөлігі. Мектеп жасында болатын жер халқының басым бөлігі оқушы формасын киеді және киеді.
"Дресс-код" - кеңседе жұмыс істейтіндер үшін жаңа, бірақ сәнді болған сөз. "Киім коды "дегенді білдіреді, яғни адамның белгілі бір корпорацияға тиесілігі туралы айтатын тану белгілері, түс тіркемелері мен нысандары жүйесі.
Біздің сұхбатымызды қорытындылаймыз
Мектеп формасы. (артықшылықтары)
* Қатаң киім стилі мектепте сабаққа қажетті іскерлік атмосфера жасайды.
* Түрі адамды тәртіпті.
* Оқушы киім емес, оқу туралы мектеп формасында ойлайды.
• "Мектепке барудың қажеті жоқ"мәселесі жоқ.
* Мектеп формасы балаға өзін оқушы және белгілі бір ұжым мүшесі ретінде сезінуге көмектеседі,өзінің осы мектепке қатыстылығын сезінуге мүмкіндік береді.
* Егер киім балаға дәмі бойынша қажет болса, ол өзінің сыртқы келбеті үшін мақтаныш сезеді.
* Мектеп формасы ата-аналардың ақшасын үнемдейді.
Мектеп формасы. (кемшіліктері)
* Балалардың оны киюі.
• "Даралықты жоғалту".
* Баланы оқытуға қаржы шығындарын арттыру •
* Форманы сатып алуға байланысты ата-аналардың уақыты мен күштерінің шығындары •
* Мектеп формасындағы материалдар мен тігу сапасының төмендігі •
мектеп формасы-бұл беделді, өзекті, 21 ғасырда біздің қызықты қазіргі әлемде қажет.
Қорытынды: айтылғандардан қорытынды жасай отырып, қазіргі заманғы мектеп формасы-бұл мектеп формасымен қалып, еркін араласуы мүмкін киім мен аксессуарлардың жиынтығы. Мектеп формасы белгілі бір тәртіпке, тәртіпке үйретеді, әлеуметтік теңсіздікті тегістейді, өзінің белгілі бір ұжымға қатыстылығын сезінуге мүмкіндік береді. Ол стильді, әдемі, даралықты жоймауы керек. Егер адам-адам болса, онда оның жеке басын жою мүмкін емес.
Кузьминых С.А.